mandag den 24. maj 2010

Truefitt & Hill, Aftershave Balm Grafton

John Kreiner, journalist fra Præstø


Konsistensen af produktet:
En aftershave, der så præcist svarer til min huds behov efter en barbering er svær ikke betingelsesløst at rose til skyerne. Den valgte konsistens betyder, at den er nem at fordele på huden, og tilfører huden en fornuftig portion fugtighed uden på nogen måde at fedte.

Duften:
Helt klart en smags sag, men en duft, som jeg – ganske som med barbercremen – er blevet rigtig glad for. Jeg er ikke så ”god” til alt for parfumerede dufte, og – igen som for barbercremen – så er der tale om en elegant duft med klasse.

Lever produktet op til forventning og beskrivelse:
Jeg har gennem længere tid brugt en del T&H 1805 Aftershave Balm med stor fornøjelse, så forventningerne var store. Duften har jeg nævnt, men jeg har i det hele taget en rar fornemmelse i ansigtet, når jeg bruger disse balms. Jeg fornemmer, at den er med til at holde huden blød, og smidig i mange timer efter brugen.


Er produktet brugervenligt:
Størrelsen på den flade flaske gør den meget handy, også selv om hænderne ikke skulle være helt tørre, og den fikse doseringspumpe gør det nemt at dosere indholdet. Jeg har fundet frem til at tre-fire tryk er en god dosering til mig.

Ville du anbefale produktet til andre:
Igen med et naturligt forbehold for andres ønsker om dufte, så vil jeg uden betænkning anbefale denne aftershave til andre.

Vil du købe netop dette produkt så [Klik her] og gå direkte til webshoppen, Gentlemen´s Bazaar.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar