mandag den 24. maj 2010

Truefitt & Hill, Cologne Freshman

Søren H. Møller, barberingsentusiast fra Holstebro.


T&H beskriver denne duft som; en marine fougere (som betyder bregneagtig) med top dufte af bergamot, citron, appelsinblomst, mynte, koriander og rosmarin med hjerte af muskat salvie, geranium, liljekonval
og jasmin der ligger på en bund af ædelt træ, rav, mos og moskus.

Denne duft går også lige ind, den minder lidt om Clubman, men den er dog lettere og mere frisk, og egner sig rigtig godt som dag-duft. Jeg kan godt fornemme det maritime, det er dog ikke så stærkt her, der er lagt mere vægt på de andre duftnuancer.


Duften findes også som aftershave splash, og igen kan jeg kun ærgre mig over, at T&H ikke fører den som barbercreme.

Jeg kan lave en copy-paste fra Clubman og gentage, at jeg varmt kan anbefale Freshman duften, den er helt sikkert prisen værd.

Vil du købe Truefitt & Hill Cologne så [Klik her] og gå til wbshoppen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar