fredag den 28. maj 2010

Truefitt & Hill, Ultimate Comfort Aftershave Balm

Caspar Harms, Roskilde



Konsistensen af produktet?
Cremen har en tilpas behagelig konsistens.

Duften?
Svag duft af lavendel, som jeg virkelig godt kan lide og som dufter godt på mig.



Lever produktet op til forventning og beskrivelse?
Ja, helt bestemt. Personligt har jeg haft lidt problemer omkring den daglige barbering, da jeg nemt får røde knopper, men efter jeg er begyndt at bruge denne aftershave balm har min hud fået det betydelig bedre. Virkelig et lækkert og virksomt produkt.

Er produktet brugervenlig?
Ja, meget drøjt i brug, trænger meget hurtig ind i huden, som efterlades med en mat finish, der holder hele dagen.

Ville du anbefale produktet til andre?
Ja bestemt, man kan mærke med det samme, at det virkelig er et kvalitetsprodukt.

Hvis du vil købe Ultimate Comfort Aftershave Balm fra Truefitt & Hill så [Klik her] og gå direkte til webshoppen Gentlemen´s Bazaar.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar