tirsdag den 1. juni 2010

Truefitt & Hill, Advanced Facial Moisturiser

Peter Wegersleff, København

Konsistensen af produktet:?
FANTASTISK fugtcreme. Tro mig, jeg har prøvet i hundredvis af fugtprodukter i mit professionelle virke, og denne T&H har fået mig helt op at ringe!!


Det er anden gang i mit liv, at jeg prøver en så fantastisk fugtighedscreme. Den er helt, helt vidunderlig lækker at anvende. Den gennemfugter huden omgående, og man kan mærke fugten i huden, hvilket er helt unikt. Jeg har taget tid på det, og jeg kan i gennemsnit mærke fugten – en SKØN våd fornemmelse – i ansigtet ca. 20 minutter EFTER applikationen. Den er altså helt utrolig. Huden bliver meget blød og smidig efter få dages brug. Det er et hurtigtvirkende produkt.


Jeg er så vild med denne creme, at jeg sågar har måtte teste den, som bodylotion ....


Duften:?
I og med at jeg elsker duften af lavendel, bliver jeg blød i knæene, hver evig eneste morgen jeg bruger cremen. Jeg ligefrem glæder mig til at skulle have den i ansigtet. Duften holder længe, indtil flere timer efter applikationen. Ekstra dejligt er det, når jeg – 3 gange om ugen – går til styrketræning. Så ”dukker” lavendelduften pludseligt op igen, når jeg bliver varm af anstrengelserne....skønt!!!!


Lever produktet op til forventning og beskrivelse:?
Ja og mere end.

Eneste lille hage ved produktet er, at der ikke angives hvilken SPF faktor det indeholder. Jeg er heller ikke særlig vild med indholdet af hele fire (4) forskellige parabener. Det er lidt øv. MEN det ødelægger IKKE den fede oplevelse i brugen af produktet!

Er produktet brugervenlig:?
Ja. Det er en ”fed” tube – et rigtigt flot pralestykke at have stående på ”paradehylden” på badeværelset!

Ville du anbefale produktet til andre:?
Helt sikkert!

Hvis du vil købe Advanced Facial Moisturiser fra Truefitt & Hill så [Klik her] og gå direkte til webshoppen Gentlemen´s Bazaar.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar