onsdag den 16. juni 2010

Truefitt & Hill, Spanish Leather Herreduft

Søren Langeland, Skørping


En meget maskulin duft, som godt kan virke lidt tung i det. Det vil ikke være min foretrukne duft, da jeg gerne vil have en duft, som er lidt lettere.


Produktet lever dog alligevel op til både beskrivelse og forventninger. Selvom det ikke vil være en duft jeg vil købe som det første, synes jeg stadig den er rigtig god og holder meget længe.

Den vil dog klart kunne anbefales til andre og må også indrømme, at flere kvindelige kollegaer synes den var rigtig god.

Designet af flasken vil helt sikkert også være en man sagtens vil kunne være bekendt at have stående fremme på sit badeværelse. Efter min mening udtrykker både flaske og etiket stil og sans for kvalitet.

Hvis du vil købe Klassisk herreduft Spanish Leather fra Truefitt & Hill så [Klik her] og gå direkte til webshoppen Gentlemen´s Bazaar.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar