torsdag den 8. juli 2010

Barbercreme med lavendel - Truefitt & Hill

Peter Wegersleff, København - 24 års erfaring i kosmetikbranchen.


Konsistensen af produktet?
Jeg har i årevis været inkarneret modstander af barbercreme, og har altid syntes, at det er noget tungt, sejt og umuligt stads at smøre rundt i....MEN .....

Dette produkt overgår min vildeste fantasi. Om muligt, så synes jeg endnu bedre om Shaving Cream end jeg gør om Shaving Soap. Cremen er utrolig nem at skumme op – jeg skummer den op i hånden med barberkosten. På den måde fungerer det optimalt for mig. Huden bliver ultra tæt barberet, og efterlades blød, blød og blød.

Jeg glæder mig hver dag til at skulle barbere mig med denne lækre barbercreme. Til kronragning er den uovertruffen! Jeg kan da bliver helt sur på mig selv over at jeg først nu, opdager dette produkt. Tænk hvad jeg er gået glip af i så mange år.


Duften?
Intet mindre end fantastisk. Mine Truefitt & Hill morgen ritualer er en sand lavendelrus – det er super at starte dagen sådan. (Facial Cleanser, shaving cream og Daily Moisturiser)



Lever produktet op til forventning og beskrivelse?
Mere end. Jeg er ovenud overrasket og fuldstændigt vild med produktet.

Er produktet brugervenlig?
Ja helt sikkert.

Ville du anbefale produktet til andre?
Ha ha....gæt? Naturligvis vil jeg anbefale det. Enhver mand bør da have dette produkt stående på paradehylden på badeværelset. Der er ikke så meget at diskutere der .....!

Hvis du vil købe barbercreme med lavendel fra Truefitt & Hill så [Klik her] og gå direkte til webshoppen Gentlemen´s Bazaar.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar