mandag den 18. oktober 2010

Naturlig Barbercreme med Aloe Vera - Mühle

John S. Andersen, 38 år, Leder - Ansager

Konsistensen af produktet:
I dåsen er cremen blød men fast. Der skal næsten ikke bruges nogen creme for at få nok skum til 2-3 passager af ansigtet. Skummen virker mindre cremet og 'flødeskumsagtig' end jeg er vant til. Skummen lægger sig behageligt tæt til ansigtet, så man nemt kan se ansigtets konturer og eventuelle skægkanter, der skal barberes op til.



Duften:
Duften er diskret, behagelig, elegant, let og frisk - både i dåsen og under barberingen. Duften bliver desværre kun på huden et par timer efter barberingen og man savner den behagelige duft resten af dagen! Duftmæssigt (styrke, varighed, toner og duftindtryk) er cremen meget lig sæbeudgaven i samme serie.



Lever produktet op til forventning og beskrivelse?
Produktet lever til fulde op til forventningerne! Pga. skummets lidt tynde konsistens var jeg i tvivl om, hvor godt skummens barbermæssige egenskaber ville være. Men enhver tvivl blev gjort til skamme!: det er den bedste skum, jeg har anvendt og er langt bedre end dét kvalitetetsprodukt jeg ellers anvender. Selv med 2den dags stubbe og et ikke længere helt frisk barberblad fik jeg en behagelig og tæt barbering uden skrammer og smårifter (som jeg ofte får med mit normale produkt). Samtidig undgik jeg den tørre fornemmelse i huden, jeg ellers kan have, hvis jeg ikke behandler huden efter barbering. Cremen anbefales til mennesker med sart hud og det kan jeg til fulde bekræfte! De barbermæssige egenskaber er meget lig sæbeudgaven i samme serie, selvom jeg aner en anelse bedre smøring af huden i sæbeudgaven.


Er produkter brugervenligt?
Det er nemt og hurtigt at skumme cremen op til en god barberskum vha. en barberkost, lidt vand og en skål. Det er ikke svært at ramme en tilpas mængde vand for at få en brugbar skum.


Ville du anbefale produktet til andre?
Jeg vil til enhver tid anbefale produktet til andre - det er et 1ste klasses produkt og nemt at bruge for begyndere som øvede!

Hvis du vil købe Naturlig Barbercreme med Aloe Vera fra Mühle [Klik her] og gå direkte til webshoppen Gentlemen´s Bazaar.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar