lørdag den 8. februar 2014

Barberkost HJM og DE SAFETY RAZOR, Mühle Shaving

Anmeldelse fra Christian Bang, Norge




HJM barberkost: 
Efter,  at jeg i et par måneder har brugt hænderne til påføring af barberskum, kan jeg kun karakterisere det, som en episk oplevelse, at prøve min nye barberkost.

Som en nærig og skeptisk jyde, tænkte jeg, at jeg sagtens kunne undvære en barberkost, og blot nøjes med at købe en god SAFETY RAZOR - og, ja, man kan barbere sig uden en god barberkost, men resultatet og oplevelsen er en helt anden. 

Jeg kan kun anbefale denne barberkost til alle et godt produkt til en fornuftig pris!




DE SAFETY RAZOR i krom:
Efter,  at jeg i flere år har skiftet mellem diverse barbermaskiner, besluttede jeg mig sidste år for, at jeg ville lære håndværket  ”At barbere sig RIGTIGT” 
Jeg brugte lang tid på at undersøge, hvilken barberingsform,  som jeg følte ville være den rigtige for mig! Spørgsmålet var,  om jeg var en ”Straight Razor ind of Guy”, en ”Traditionel engangskraber fyr” eller,  om, ” Old School Safety Razor typen” var mig. 
Jeg mærkede godt efter i maven, og kom frem til, at jeg ville lære at barbere mig med Safety Razor.
Jeg bestilte herefter en Mühle DE Safety Razor hos Gentlemens-bazaar.dk – og jeg kan kun sige, at det har været en episk rejse for mig.

Ja, jeg havde et par uheld den første gang – men efter et par forsøg,  så begyndte teknikken at sidde.
Nu er barberingen en leg! Det går hurtigt, det er præcist og min hud føles fantastisk, når jeg er færdig med barbering.
DE Safety Razor fra Mühle er produceret i en fantastisk kvalitet, og den føles godt i hånden.  

Jeg vil anbefale denne Razor  til alle, som har lyst og mod på, at lære at barbere sig som EN RIGTIG MAND. 

Hvis du vil købe barbergrej fra Mühle, Shaving [Klik her] og gå direkte til webshoppen Gentlemen´s Bazaar.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar