onsdag den 19. marts 2014

DE SAFETY RAZOR, Mühle

Torben Hansen, Ejby


SKAL - SKAL IKKE: 

Jeg følte mig meget usikker på om en DE Safety Razor virkelig var noget for mig. Jeg kiggede længe på den - designet tiltalte mig, så jeg lavede en del research inden, og så bl.a. et klip på You Tube, hvor der var én, der barberede sig og det så jo nemt nok ud, så jeg tog chancen.  

Fra dag 1 føltes det bare SÅ rigtigt. Barberskraberen / Safety Razor ligger helt perfekt i hånden. Jeg har altid først barberet MOD hårene og derefter MED hårene og til sidst fra siden, og det er den bare perfekt til, og jeg har IKKE skåret mig på den.
 
 
Jeg har nu brugt den i 78 dage, og jeg bruger stadig det samme barberblad (DERBY), så den nye DE Safety Razor er meget billig i brug.

Jeg glæder mig nu, hver dag, til min barbering og kan varmt anbefale alle, der vil nyde en god barbering, at bruge en DE Safety Razor. 

Hilsen
Torben Hansen
Ejby
 
Gentlemens Bazaar takker for den flotte anmeldelse, som er sendt til Gentlemens Bazaar. Du kan også sende din anmeldelse til Gentlemens Bazaar.

Hvis du vil købe DE Safety Razor  [Klik her] og gå direkte til webshoppen Gentlemen´s Bazaar. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar