fredag den 9. maj 2014

D.R. Harris, Ginger & Lemon Moisturiser


Christian Heidemann Andersen, Civilingeniør, Hjørring

 
Som testpilot 2014 for Gentlemens Bazaar, har jeg hermed fornøjelsen af at afrapportere mine erfaringer med en dagcreme fra det engelske firma D.R. Harris & Co. Ltd.

Produktets hedder Ginger & Lemon Moisture Cream.



Idet jeg til tider har problemer med tør og irriteret ansigtshud, har jeg været ekstra spændt på at teste dette produkt.

Efter tre dage kan jeg allerede berette om mine erfaringer med produktet, som må siges at være yderst tilfredsstillende.


Selvom produktet på dansk beskrives som en dagcreme, har jeg gode erfaringer med at anvende den både som dag- og natcreme. Men som navnet også antyder (moisture cream), er der tale om en fugtighedsgivende creme.

Cremen er yderst brugervenlig. Det vil sige, at den er let at arbejde med, og trænger hurtigt ind i huden. Selvom cremen virker fed, efterlader den ingen fedtet lag på huden, men derimod en mat og glat overflade, med en følelse af velvære og ren afslapning for huden.

Duften er diskret med en snert af citron og ingefær, som på alle måder kendetegner D.R. Harris & Co. produkterne, nemlig den diskrete luksuøsitet for Gentlemen.

 

I den periode jeg har anvendt produktet, har jeg følt, at cremen tilføjer huden tilstrækkelig fugtighed. Jeg har ikke haft nogen allergisk reaktion, men til gengæld følelsen af at cremen tilføjer tilstrækkelig med fugtighed til at bekæmpe vintertørhed.

Selv til hænderne er produktet fantastisk.

Produktet kan varmt anbefales, og prisen er overkommelig, når man tænker på, hvor drøj cremen er i brug.

God fornøjelse.

Gentlemens Bazaar har fået denne flotte anmeldelse af produktet dagcreme til mænd fra D.R.Harris & Co., London. Gentlemens Bazaar takker - du kan også sende din anmeldelse til Gentlemens Bazaar.

Hvis du vil købe produkter fra D.R. Harris & Co., London [Klik her] og gå direkte til webshoppen Gentlemen´s Bazaar. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar