mandag den 14. juli 2014

Baxter of California, Oil Free Moisturizer

Bjørn Hundewadt, Teamleder, Frederiksberg



Produkt: Olie-fri fugtighedscreme, Baxter of California

 

Vi ved alle sammen at det er en god idé at bruge fugtigheds creme, men der er alligevel rigtig mange af os der ikke gør det. 

Der er flere årsager til at vi mænd ikke bruger creme:

-  Vi gider ikke bruge tiden

-  Det er et feminint ritual, og duften er også typisk feminin

-  Det er fedtet og ubehageligt at gå rundt med 

Det har Baxter of California heldigvis en løsning på: Oil Free Moisturizer. 
 
 

Jeg har altid været meget skeptisk, når det kommer til fugtighedscreme, da jeg bestemt er én af dem, der ikke gider bruge tiden, og samtidig synes det er ubehageligt at være ‘fedtet’. På den anden side ved jeg godt, at det er en god idé at beskytte og pleje sin hud. 

Da der kommer en æske ind ad døren med et af mine yndlingsmærker, Baxter of California, tænker jeg, at det må være nu jeg prøver at overvinde mig selv til at benytte fugtighedscreme.

Fugtighedscremen kommer i en pæn klinisk udseende tube. Stilrent og lækkert. 

Ved første brug oplever jeg noget helt andet, end hvad der plejer at gøre sig gældende for en fugtighedscreme. Jeg har ikke den her ‘fedtede’ fornemmelse, og duften er også meget neutral. Den giver heller ikke huden det her skinnende look.

Det er første gang jeg bliver overvundet til at bruge en fugtighedscreme, og rent faktisk har lyst til at tage den på igen dagen efter. 

Jeg har nu brugt Baxter of Californias fugtighedscreme i en måned, og min hud er blevet meget blødere end hvad jeg er vant til. Min hud ser også mere sund og rask ud, og især i vinter tiden er det skønt at være den person, som ikke ligner de andre der ikke har set solen i 3 måneder. 
 
 

1. Lever produktet op til beskrivelsen?
Produktet lover blød og fugtig hud, og det er præcis hvad man får. Det kræver selvfølgelig man bruger den, men gør man det, vil man opleve en kæmpe forskel. 

2. Er produktet brugervenligt?
Det kunne ikke være nemmere - Det skal masseres ud i ansigtet, og det skal selvfølgelig bare ikke ind i øjnene. 

3. Duften?
Det er uden parfume, så det bliver en meget klinisk og neutral duft. 

4. Er produktet prisen værd?
Det er prisen værd for mig, da det er den eneste fugtighedscreme jeg gider at bruge dagligt. Den kan dog virke dyr for andre, som ikke har et problem med at bruge normale fugtigheds cremer.

Til gengæld får man et rigtig lækkert produkt fra Baxter of California. 

5. Vil du anbefale produktet til andre?
Jeg vil anbefale det til andre mænd som har samme udfordring med fugtighedscremer som mig selv.


Gentlemen´s Bazaar har modtaget denne flotte anmeldelse - Gentlemens Bazaar siger tak - du kan også sende anmeldelse til Gentlemens Bazaar.
Hvis du vil købe produkter fra Baxter of California [Klik her] og gå direkte til webshoppen Gentlemen´s Bazaar. 

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar