tirsdag den 22. december 2015

EBENHOLZ Skincare For Men - EYE SERUM

Claus Henrik Seifert, CPH.



Her følger min anmeldelse af EBENHOLZ EYE SERUM.

"Jeg har været så privilegeret at få lov, at teste EBENHOLZ EYE SERUM og har valgt at gøre det i to omgange.

Først anvendte jeg det sammen med de 2 andre øjen cremer jeg normalt bruger - for at sammenligne konsistens, og hvordan det virker på huden omkring øjnene.

Her må jeg konstatere, at EBENHOLZ EYE SERUM er helt i top.
Jeg sammenlignede den med Clinique All About Eyes Gel og mit favorit Vichy produkt til øjnene. EBENHOLZ EYE SERUM påføres utroligt let, og man føler nærmest øjenområdet liver helt op. Særligt her om vinteren er det altså lækkert med fugt til øjen omgivelserne.

Dernæst har jeg anvendt EBENHOLZ EYE SERUM i 5 uger hver dag.

Jeg må sige, at dette produkt kan danse lige op med de allerbedste. Huden omkring øjnene føles blød og lækker. Jeg er fyr i 40'erne, og har fået de første linier omkring øjnene. Om EBENHOLZ EYE SERUM vil fjerne eller mindske dem ved jeg ærligt ikke. Men øjen områder tager sig - iflg min kæreste - bedre ud. Mindre rødt og irriteret.

Hun lånte selv produktet i en uges tid, og hun giver det meget god kommentar med på vejen.

Taget i betragtning man får 30 ml, imod 15 ml af Clinique, Lancome og Vichy øjen held/cremer for samme pris, hvor dejligt denne øjen gel creme virker på huden omkring øjnene, og, hvor nærmest smuk og elegant EBENHOLZ EYE SERUM beholderen med yndefuld designet træ-cap, så må jeg give dette produkt top karakter.

9.5/10 er min karakter.

Endnu et produkt jeg vil lade indgå i min (og muligvis også i min kærestes) rotation.

I 2013 testede jeg et Osmium ansigts vaske produkt, et produkt, der nu er fast del af mit bade ritual. EBENHOLZ EYE SERUM kan med stor sikkerhed blive min foretrukne øjen gel - det er et suverænt lækkert produkt"

Hvis du vil købe produkter fra EBENHOLZ Skincare For Men [Klik her] og gå direkte til webshoppen Gentlemen´s Bazaar. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar